فیلم استرچ

تیم تحقیق و توسعه شرکت آریا پلاست پارس با توجه به نیاز و تجربه مشتریان با هدف بالا بردن کیفیت فیلم استرچ را شفاف تر، کشسان تر و مقاومت تر در برابر پارگی و همچنین با چسبندگی بیشتر تولید و ارائه می دهد. استرچ فیلم تولید شده در آریا پلاست پارس ارتقا یافته ترین استرچ در بازار ایران بوده که میتوانید نمونه این استرچ را به رایگان دریافت و تست نمایید.

همه چیز در مورد استرچ

آیا تا حالا به این موضوع فکر کرده‌اید که این نایلون‌های بزرگی که به‌دور وسایل صنعتی می‌پیچند چیست و چگونه به وجود می‌آید؟ امروزه نایلون‌ها در صنعت بسته‌بندی نقش مهمی دارند و بیشتر صنایع از نایلون‌های استرچ برای بسته‌بندی محصولات خود استفاده می‌کنند. برای این که به سؤالات شما در مورد استرچ پاسخ دهیم ابتدا مطالبی را در مورد اینکه استرچ چیست، انواع آن و چگونگی تولید آن اشاره می‌کنیم. درصورتی‌که قصد خرید استرچ را دارید با ما همراه باشید؛ چرا که قصد داریم به سیر تا پیاز استرچ بپردازیم.

استرچ چیست؟

معنی کلمه استرچ در لغت به معنی کشسان است. ازاین‌رو به پلاستیک‌هایی که خاصیت کشسانی دارند و با استفاده از الیاف پلی‌اتیلن ساخته شده‌اند پلاستیک‌های استرچ می‌گویند. این نایلون‌ها مزیت‌های زیادی دارند؛ از جمله مزیت آن می‌توان به تمیز ماندن سطوح محصولی که توسط نایلون استرچ پوشیده شده است اشاره کرد. به دلیل خاصیت چسبندگی زیادی که این نایلون‌ها دارند امکان نفوذ گردوغبار به داخل آنها بسیار کم و تقریباً نزدیک به صفر است.

به همین دلیل است که این نایلون را در صنایع برای بسته‌بندی محصولات استفاده می‌کنند. مزیت دیگری که این نایلون دارد این است که محصولات زیادی در کنار هم ثابت باقی می‌مانند و موجب این می‌شود که از تکان و لرزش این محصولات جلوگیری کند. در نتیجه در اثر حمل محصولات مشکلی برای آنها پیش نمی‌آید. دیگر کاربرد نایلون استرچ در فروشگاه‌های بزرگ است.

این فروشگاه‌ها محصولاتی را که از برند خود تولید می‌کنند و در فروشگاه می‌فروشند و یا حتی در انبارهای خود نگهداری می‌کنند، توسط نایلون استرچ بسته‌بندی و نگهداری می‌کنند. کاربرد دیگر این نایلون در صنایع است که صنعت‌ها برای اینکه محصولات تولیدی خود را بدون هرگونه خط‌وخش به دست مشتری برسانند از این نایلون برای بسته‌بندی محصولات خود در خط تولید استفاده می‌کنند. از جمله صنایعی که از این محصول استفاده می‌کنند می‌توان به صنایع لوازم‌خانگی، محصولات غذایی و دارویی و همچنین صنایع محصولات شکستنی اشاره کرد.

انواع استرچ

در بالا به تعریف استرچ و کاربرد آن پرداختیم. همان‌طور که گفتیم استرچ‌ها در صنایع مختلف و برای کارهای مختلفی استفاده می‌شود؛ ازاین‌رو به بیان انواع مختلف استرچ می‌پردازیم تا شما باتوجه‌به نیاز خود بتوانید از خرید استرچ موردنیازتان بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید از خرید عمده استرچ استفاده کنید تا در هزینه‌های شما صرفه‌جویی شود.

استرچ پالت بند

استرچ پالت بند یک نایلون بسیار شفاف است که به‌راحتی می‌تواند محصولات را از هرگونه آسیب و خراش حفظ کنند و تا زمانی که این محصول به فروشنده یا مشتری تحویل داده شود از آسیب‌دیدن آن جلوگیری می‌کند. شفافیت استرچ پالت بند باعث شده است که محصولات از زیر این نایلون به‌خوبی قابل‌مشاهده باشند. علاوه بر این استرچ پالت بند از نفوذ هرگونه گردوغبار به داخل بسته‌بندی جلوگیری می‌کند. این محصول خاصیت کشسانی بالایی دارند که سبب این می‌شود که به‌دور محصولات پوششی نفوذناپذیر را به وجود آورد.

در نتیجه محصولات از هرگونه آلودگی در امان هستند. از این‌گونه استرچ در کارخانه‌ها و صنایع تولیدی استفاده می‌شود. ویژگی‌های منحصربه‌فرد این استرچ است که آن را به یک استرچ بسیار محبوب تبدیل کرده است. در تولید استرچ پالت بند از مواد اولیه خاصی استفاده می‌شود که معمولاً در هر نایلونی از این مواد اولیه به کار برده نمی‌شود. پس از طی یک فرایند تولید، این مواد به شکل کاملاً شفاف درمی‌آیند. این مواد اولیه هستند که می‌توانند کیفیت استرچ را تعیین کنند. هرچه مواد اولیه به‌کاررفته در استرچ حالت مرغوب‌تر باشد در نتیجه کیفیت استرچ بهتر خواهد بود. اگر تولیدی یا کارخانه صنعتی دارید می‌توانید از خرید عمده استرچ بهره ببرید.

استرچ صنعتی

یکی از دغدغه‌های اصلی انباردارها و تولیدی‌ها این بود که محصولات به‌سرعت بسته‌بندی شوند و به دست فروشنده یا خریدار برسند. استرچ صنعتی به این دغدغه انباردارها پایان داد. یکی از مهم‌ترین مواد پلیمری که برای بسته‌بندی‌کردن انواع محصولات می‌توان از آنها استفاده کرد استرچ صنعتی نام دارد. این مواد پلاستیک‌های آماده هستند که در فرایند بسته‌بندی و آماده‌سازی محصولات استفاده می‌شوند و محصولات پس از بسته‌بندی به‌صورت ایمن به دست مردم می‌رسد. متراژ این دسته از استرچ نیز بالا است که می‌تواند به‌دور هر وسیله‌ای پیچیده شود و به علت الاستیک بالایی که دارد مواد را به‌صورت محکم در کنار همدیگر نگهداری کند. به‌طورکلی از استرچ صنعتی در موارد زیر استفاده می‌شود.

  • بسته‌بندی مواد غذایی آشامیدنی و داروسازی با استفاده از این استرچ امکان‌پذیر است.
  • در تولید قطعات و قطعه‌های تزیینی از این استرچ برای بسته‌بندی استفاده می‌شود.
  • به‌وسیله استرچ صنعتی مبلمان اداری و خانگی را بسته‌بندی می‌کنند.
  • در تولید خودروسازی سپرسازی و قطعه‌سازی کاربرد دارد.
  • برای تولید چسب رزین و مواد شیمیایی کاربرد دارد.
  • لوازم آشپزخانه و لوازم شکستنی را بسته‌بندی می‌کند.
  • اسباب‌بازی‌ها و لوازم کامپیوتری را با استفاده از این استرچ بسته‌بندی می‌کنند.

از ویژگی‌های مثبت این استرچ می‌توان از محافظت در برابر گردوغبار، خط‌وخش افتادن روی محصولات، نظم‌دادن به محصولات و قرارگیری محصولات به‌صورت ثابت اشاره کرد. سرعت بسته‌بندی محصولات را بالا برده است و وزن بسته‌بندی‌ها را پایین آورده است. به استحکام محصولات کمک می‌کند. برای بازرسی محصولات می‌توان از پس این استرچ نیز استفاده کرد؛ زیرا به علت شفافیتی که دارد بسته‌بندی‌ها کاملاً آشکار است. ناگفته نماند که از نظر ظاهری نیز جذابیت بالایی دارد.

در کنار همه این ویژگی‌ها، ویژگی ممتازی که این استرچ در مقایسه با سایر استرچ‌ها دارد، این است که قیمت استرچ صنعتی مقرون‌به‌صرفه‌تر است و به‌راحتی می‌توانید این استرچ را تهیه و استفاده کنید. البته در صنایع کوچک که استرچ را نمی‌توانند بر روی پالت قرار دهند از استرچ دستی برای این کار استفاده می‌کنند و نیروی انسانی در این کار دخیل است. اما در تولیدی‌های بزرگ حجم سفارش‌ها بالا است و محصولات در سایزهای بزرگ تولید می‌شوند نیاز است که این کار توسط دستگاه‌های اتوماتیک انجام شود. لازم به ذکر است که  این دستگاه‌ها در مدل‌های مختلفی مانند استرچ دستی، استرچ صفحه گردان، استرچ فرودگاهی و استرچ دروازه‌ای یا تونلی وجود دارند. استرچ دستی را در ادامه به‌صورت کامل توضیح می‌دهیم.

استرچ صفحه گردان

به‌منظور بسته‌بندی محصولات در وزن‌های کم از استرس صفحه گردان استفاده می‌شود. صفحه این استرچ قابل چرخش است و به این صورت کار بسته‌بندی را انجام می‌دهد. برای خرید استرچ صفحه گردان از سایت استفاده کنید. این استرچ دارای غلتک‌هایی است که کار جابه‌جایی را آسان می‌کند. قیمت این استرچ نیز در مقایسه با سایر مدل‌ها بسیار مناسب است.

استرچ فرودگاهی

برخی از تولیدی‌ها درصدد بسته‌بندی فوری و ارزان در سفر هستند. استرچ فرودگاهی به دلیل ابعاد بزرگ و پرکاربرد بودن موردپسند فرودگاه‌های باری و مسافری است. استرچ فرودگاهی با برق تک‌فاز کار می‌کند و قابل‌استقرار در هر مکانی است. زیرا در قسمت زیری آن چرخ‌هایی قرار دارد. همچنین سینی متحرکی دارد که چمدان یا بسته روی آن قرار می‌گیرند و به‌راحتی بسته‌بندی می‌شوند.

استرچ دروازه‌ای

برای بسته‌بندی محصولات در وزن‌های بالا از استرچ دروازه‌ای استفاده می‌شود. این استرچ دو تایمر دارد که مخصوص مکث استرچ در قسمت پایین و در قسمت بالا آن است.

استرچ صادراتی

شرکت‌های تولیدکننده استرچ در ایران با استفاده از دستگاه‌های به‌روز و مهندسین حرفه‌ای و مشاوران مختلف در بخش تولید، برخی از ویژگی‌های استرچ را زیاد می‌کنند و به همین دلیل این استرچ‌ها موردتوجه کشورهای همسایه و حتی کشورهای اروپایی قرار می‌گیرند. به این مدل از استرچ، استرچ صادراتی می‌گویند. از جمله ویژگی‌های استرچ صادراتی می‌توان به

  • مقاومت حرارتی بالا
  • مقاومت در برابر رطوبت و باران
  • ضخامت استاندارد
  • مقاومت در برابر لبه‌های تیز و چسبندگی بالا که باعث می‌شود نیاز به هیچ‌گونه چسبی برای بسته‌بندی نداشته باشد
  • تولید بر اساس استانداردهای بین‌المللی

اما چیزی که باعث می‌شود کشورها بیشتر به استقبال استرچ صادراتی در ایران بپردازند این است که قیمت این استرچ‌ها به‌شدت مقرون‌به‌صرفه است. ازاین‌رو نظر کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، آذربایجان، ایتالیا، آلمان و رومانی را به خود جلب کرده است و این کشورها به خرید عمده استرچ از ایران روی آورده‌اند. این کار علاوه بر سود زیاد برای کشورهای خریدار سود زیادی را از فروش استرچ نصیب تولیدکننده‌های داخلی کرده است.

استرچ دستی

با پیشرفت امکانات کم‌کم دستگاه‌ها جای نیروی انسانی را گرفته‌اند. اما هنوز هم وسایلی هستند که به‌واسطه نیروی انسانی کار کنند. استرچ دستی یکی از این ابزارها است. به‌طورکلی هدف تمامی استرچ‌ها بسته‌بندی محصولات است. استرچ دستی از نوعی نگهدارنده برای کار استفاده می‌کند. نایلون را بر روی این نگهدارنده قرار داده و سپس به‌وسیله نیروی انسانی به‌دور محصول می‌چرخند تا محصول بسته‌بندی شود.

از مزایای این استرچ این است که در فضای کوچک که دستگاه‌های اتوماتیک جا نمی‌شوند، می‌توان از این استرچ استفاده کرد؛ اما عیبی که دارد این است که نیروی انسانی باید وزنی معادل ۱۰ کیلوگرم که مربوط به یک بسته استرچ است را تحمل کند. هنگام خرید استرچ دستی حواستان به این نکته باشد که این استرچ فقط مناسب خدمات و کسب‌وکارهای کوچک است.

استرچ مشکی

نوعی از نایلون که به آن نایلون فوندانسیون می‌گویند که جهت بسته‌بندی خاص و با بالاترین کیفیت تولید می‌شود، استرچ مشکی نام دارد. برای جلوگیری از قرارگیری محصولات در زیر آفتاب و همچنین متمایزسازی برخی از محصولات از استرچ مشکی استفاده می‌کنند. ناگفته نماند که قیمت استرچ مشکی بسیار مناسب است. از ویژگی‌های این محصول می توان به  کشش بسیار بالا و چسبندگی عالی اشاره کرد.

استرچ رنگی

استرچ‌های رنگی ویژگی‌هایی دارد که نسبت به دیگر استرچ‌ها آن‌ها را متمایز می‌کند. از جمله کشسانی بالا، چسبندگی بالا و جنس نازک که سبب متمایزشدن این محصول نسبت به دیگر استرچ‌ها است. علاوه بر این اگر قصد شکیل کردن بسته‌بندی خود را دارید، می‌توانید از استرچ‌های رنگی استفاده کنید. به علت کشسانی هزار برابری که دارد، قیمت استرچ رنگی نسبت به کارایی آن بسیار چشمگیر است.

از ویژگی‌های دیگر این محصول می‌توان به آنتی uv بودن آن که مقاومت آن را نسبت به نور خورشید زیاد می‌کند و آنتی استاتیک بودن آن که ضد الکتریسیته ساکن است و برای دفع گردوغبار کارایی دارد، اشاره کرد. علاوه‌برآن در کنار ضخامت نازکی که دارد در برابر ضربه خراب نمی‌شود. از کاربرد آن می‌توان استفاده در صنایع بسته‌بندی، خودرو تزیینی، داروسازی، رنگ‌سازی، مبلمان، آشپزخانه، کامپیوتر و قاب‌های چوبی اشاره کرد. استرچ رنگی بسیار خاص است.

استرچ بسته‌بندی علوفه

از استرچ در کشاورزی نیز استفاده می‌شود. شاید با خودتان بگویید چگونه؟ امروز نگهداری علوفه در دنیای کشاورزی نقش مهمی را برای کشاورز دارد. برای افزایش عمر علوفه و جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به آنها می‌توان از استرچ بسته‌بندی علوفه استفاده کرد. این استرچ از مواد پلی‌اتیلن است که چندلایه هستند و برای نگهداری علوفه به کشاورزها کمک می‌کند. در مورد قیمت استرچ اطلاعات دقیقی وجود ندارد؛ زیرا بنا به کاربرد و متراژی که سفارش می‌دهید قیمت استرچ بسته‌بندی علوفه متفاوت است. استرچ بسته‌بندی علوفه را نیز می‌توانید از شرکت آریا پلاست پارس تهیه کنید.

هنگام خرید استرچ دسته‌بندی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

انتخاب مناسب، زمان خرید استرچ دسته‌بندی، می‌تواند در کیفیت محصولات نقش مهمی داشته باشد. به همین دلیل هنگام خرید استرچ دسته‌بندی باید به نکات زیر توجه کنید.

  • تعداد لایه‌های استرچ

هرچه تعداد لایه در استرچ بیشتر باشند مقاومت کششی بیشتری دارد. استرچ دسته‌بندی با تعداد لایه بیشتر را برای خرید انتخاب کنید.

  • مقاومت UV استرچ

گزینه بعدی مقاومت در برابر اشعه uv است. نایلون‌هایی که در برابر اشعه خورشید مقاوم‌تر هستند نسبت به  سایر نایلون‌ها برای بسته‌بندی مناسب‌تر است. حتما هنگام خرید استرچ دسته‌بندی به این نکته دقت کنید.

کلام پایانی

امروزه فروشندگان و شرکت‌های مختلفی برای دسته بندی محصولات خود از استرچ استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است که استرچ نیز انواع مختلفی دارد و برای هر محصولی می‌توانید نوع مناسب استرچ را انتخاب کنید. در این میان ما نیز به معرفی انواع استرچ ها پرداختیم و شما می‌توانید برای تهیه هر کدام از این استرچ ها با مشاورین شرکت آریا پلاست پارس در تماس باشید و سفارش خود را ثبت کنید.

استفاده از فیلم استرچ با توجه به ویژگی‌هایی که در استفاده دارد، می‌تواند در بسیاری از صنایع و کارخانجات کاربردی باشد. یکی از مهم‌‌ترین دغدغه هایی که درزمینه ارائه کالا وجود دارد، نوع بسته بندی و سرعت ارائه آن برای حمل و نقل، توزیع آن در مراکز پخش و … می باشد.

با این حال فیلم استرچ یک روش کارآمدتری است که می‌تواند کاربرد خوبی داشته باشد. در گذشته از تسمه‌های پلاستیکی استفاده می شد که مشکلات بسیار زیادی را برای مشتریان به همراه داشت. در این مقاله درباره اهمیت این محصول نکاتی را یادآور خواهیم شد.

فیلم استرچ چیست؟

استفاده از فیلم استرچ که یکی از محصولات پرکاربرد برای بسته بندی است، در زمینه‌های مختلفی رواج دارد. فیلم استرچ یا نایلون برای بسته بندی انواع مواد غذایی، دارویی و اقلام کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا به دلیل کیفیتی که دارد می‌تواند در بسته بندی هر نوع محصولی مناسب باشد. به غیر از اقلام خوراکی از آن برای بطری‌های آب معدنی، نوشابه‌ها و… می‌توان استفاده کرد.

استرچ چیست

فیلم استرچ به دور محصولات خوراکی پیچیده می‌شود تا از ورود میکروب جلوگیری شود، همچنین آن را می‌توان نوعی محافظ در برابر آب، گرد و خاک و رطوبت هم دانست. این نایلون معمولا در مدل های مختلفی از جمله یک لایه تا پنج لایه تولید می‌شود. طول آن‌ها معمولا بسیار زیاد است و می‌تواند بسیار مناسب برای استفاده باشد. این نایلون‌ها به دلیل حالت کشسانی که دارند می‌توانند مقاومت خوبی در برابر پارگی داشته باشند.

کاربرد فیلم استرچ چیست؟

استفاده از فیلم استرچ با توجه به کاربردی که در صنایع دارد، می‌تواند به محافظت از محصول بپردازد. از جمله کاربرد دیگر آن را می‌توانیم نام ببریم.

  • استفاده از نایلون در صنعت خودرو سازی بسیار کاربرد دارد.
  • از آن می‌توان برای پالت بندی استفاده کرد.
  • می‌تواند در زمینه بسته بندی انواع محصولات غذایی بسیار مناسب و کاربردی باشد.
  • معمولا از آن در کارخانجات مختلف استفاده می‌شود.
  • می‌تواند برای بسته بندی تولید انواع کاشی، سرامیک و … مناسب باشد.
  • از آن در لوازم آشپزخانه استفاده می‌شود.
  • می‌توان از آن برای بسته بندی انواع داروها استفاده کرد.
  • فیلم استرچ برای بسته بندی کردن اسباب بازی کاربرد دارد.
  • از آن برای بسته بندی و نگه داری لوازم کامپیوتری و جانبی استفاده می‌شود.
  • می‌تواند در زمینه رنگ سازی، تولید چسب و رزین مورد استفاده قرار گیرد.
  • از آن برای قالب‌های چوبی و پلی استر استفاده می‌شود.
  • برای تولید کاغذ دیواری می‌توان از آن استفاده کرد.
  • برای تولید لوله و شلنگ مورد مناسبی برای استفاده خواهد بود.

کاربرد فیلم استرچ چیست

فیلم استرچ چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که گفته شد، فیلم استرچ در زمینه‌های مختلف کاربرد داشته و هنواره مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال می‌تواند به ما نشان دهد که دارای ویژگی‌های خاصی است که می‌تواند تمامی زمینه‌ها را برای استفاده در دست بگیرد. از جمله باید اشاره داشته باشیم به لایه‌های آن که بیانگر میزان مقاومت آن در برابر جسم‌های سخت می‌باشد. این لایه‌ها با توجه به ویژگی‌هایی که دارند باید بتوانند دارای مقاومت بالایی باشند. استحکام و مقاومت استفاده از فیلم استرچ  یکی از مهم ترین ویژگی‌های آن برای استفاده خواهد بود.

همچنین در کنار آن باید دارای ضخامت مناسبی باشد. این ضخامت مناسب باعث می‌شود که در زمینه‌های مختلف از صنایع غذایی گرفته تا صنعت خودروسازی یک مورد مناسب برای استفاده باشد. در واقع تولید آن به صورتی است که می‌توان در زمینه‌های مختلفی از آن استفاده کرد. ویژگی دیگری که می‌توانیم در نایلون‌ها مشاهده کنیم، خاصیت کشسانی آن‌ها است. این ویژگی باعث می‌شود که در برابر هر چیزی و هر شی که قرار است در بسته بندی قرار بگیرد مقاومت داشته باشد و از بین نرود.

ویژگی فیلم استرچ چیست

در صورتی که شاید خیلی از افراد فکر کنند که یک نایلون نمی‌تواند یک نیروی محافظت خوب برای بسته بندی باشد، ما این ویژگی را برای او یاد آور می‌شویم. همچنین میزان چسبندگی هم یکی دیگر از ویژگی‌های آن برای استفاده است که به محافظت آن بر می‌گردد. خاصیت یو وی داشتن فیلم استرچ  باعث می‌شود که محصول موردنظر در برابر اشعه خورشید مقاوم باشد. این ویژگی‌ها بسیار کاربردی است و اهمیت محصول را برای استفاده بالا می‌برد.

مزیت فیلم استرچ چیست؟

ماهیت استفاده از نایلون با توجه به ویژگی که دارد، بیشتر به محافظت آن از محصولات مختلف برمی‌گردد. در کنار این ویژگی فیلم استرچ مزیت‌هایی را از خود نشان می دهد که باعث می‌شود اطمینان فردی که خواهان خرید آن برای استفاده است، جلب شود. برای ما در بسیاری از مواقع اهمیت دارد که محصول مورد نظر در شرایطی قرار گیرد که رطوبت به داخل آن نفوذ پیدا نکند. چرا که رطوبت برای محصولات غذایی، کشاورزی، صنعتی و … اصلا مناسب نیست.

استفاده از این نایلون‌ها کمک می کند که رطوبت وارد نشود. همچنین ویژگی‌های دیگری مانند چسبیدن نایلون بر محصول باعث می‌شود که محصول مورد نظر دارای مقاومت بیشتری باشد. استفاده از این نایلون با توجه به بافتی که دارد باعث می‌شود که هیچ گرد و غباری وارد نشود. این ویژگی همواره به جنس و نوع تولید نایلون بستگی دارد.

مرغوبیت بالا در استفاده از فیلم استرچ باعث می‌شود که بتواند حالت کشسانی خود را حفظ کند و در برابر انواع فشارها مقاومت بالایی از خود نشان دهد. در صورتی که لوازمی شکستنی در جعبه قرار گرفته باشد، استفاده از این نایلون می‌تواند این احتمالات را از بین ببرد. از جمله مزیت‌های دیگری که در استفاده از نایلون وجود دارد می‌تواند قیمت مناسب آن برای خرید این محصول باشد.

انواع فیلم استرچ

انواع فیلم استرچ چیست

این محصول با توجه به ویژگی‌هایی که دارد به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که هر کدام در زمینه‌های خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه به بررسی این موارد خواهیم پرداخت‌.

  • فیلم استرچ دستی

این نایلون با توجه به ویژگی هایی که دارد می‌تواند به آسانی به دور محصول مورد نظر بپیچد. استفاده از آن در زمینه‌های مختلفی از جمله آشپزخانه‌ها، شیرینی پزی‌ها و کترینگ.ها کاربرد دارد. فیلم استرچ به صورت رولی دستی ارائه می‌شود. انجام کار با آن معمولا به صورت دستی است که سرعت انجام کار را پایین می‌برد.

مزیت استفاده از فیلم استرچ دستی در چیست؟

می دانیم که یکی از نمونه‌های محبوب نایلون، نمونه دستی آن است. مزیت آن‌ها را با یک دیگر بررسی می کنیم.

  • استفاده از آن می‌تواند برای انواع بسته بندی‌ها مناسب باشد.
  • مقرون به صرفه بودن این کالا باعث محبوبیت آن برای استفاده شده است.
  • از آن در واحدهای صنعتی بسیار استفاده می‌شود.
  • محافظت بالایی در استفاده دارد.
  • در مدل‌های مختلفی از آن استفاده می‌شود.
  • دارای عرض و ضخامت‌های مختلفی است.
  • فیلم استرچ ماشینی

یکی دیگر از روش‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد، روش ماشینی است. این روش با کمک دستگاه‌هایی مانند استرچ پالت انجام می‌شود. که عبارت اند از، استرچ پالت فرودگاهی، استرچ پالت صفحه گردان، شیرینگ پالت و … که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را برای استفاده دارند.

استفاده از ماشین به دلیل اینکه ضخامت، طول و میزان کشش این نایلون‌ها از مدل‌های دستی نشات گرفته شده است بسیار کاربردی است. همانطور که می‌دانید استفاده از فیلم استرچ در صنایع مختلف کاربرد بسیار خوبی دارد و می‌تواند با سرعت بالایی مورد استفاده قرار بگیرد.

مزیت استفاده از فیلم استرچ اتوماتیک چیست؟

استفاده از این نایلون برای بسته بندی محصولات خاص بسیار رواج دارد.

  • استفاده از این محصول برای بسته بندی بطری آب معدنی، نوشابه و انواع پروفیل و لوله مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • در برابر آسیب دیدگی مقاومت دارد.
  • ضخامت آن با نمونه دستی به دلیل متفاوت بودن در کاربرد تفاوت دارد.
  • دارای سرعت بالایی برای بسته بندی می‌باشد و نیازی به نیروی دست انسانی نیست.
  • دارای حالت کشسانی بسیار خوبی است که از نمونه دستی بهتر است.
  • استفاده از آن به دلیل به کار بردن استانداردها بسیار کاربردی و مناسب است.

مزیت استفاده از فیلم استرچ چیست

نکات مهم خرید استرچ

نکاتی که در ویژگی‌های استفاده از این نایلون نام برده شد کمک می‌کند که ما بتوانیم یک محصول خوب را خریداری کنیم. از آنجایی که سالم نگه داشتن برخی از لوازم برای ما اهمیت دارد، باید جنس نایلون به صورتی باشد که در برابر انواع فشارها مقاومت داشته باشد. نوع چسبناکی و حالت کشسانی آن را باید مورد بررسی قرار دهید. همچنین سعی کنید که محصول را حتما از مراکز معتبر خریداری کنید. شرکت آریا پلاست پارس یکی از بزرگترین تولید کنندگان و فروشندگان فیلم استرچ است، شما عزیزان میتوانید برای خرید فیلم استرچ در مدل های مختلف میتوانید با کارشناسان فروش مجموعه در تماس باشید و سفارش خود را قیت کنید. شماره تماس مجموعه : ۸۶۱۲۲۱۳۷-۰۲۱ و ۰۹۹۸۱۱۰۲۱۲۷

کلام پایانی

استفاده از فیلم استرچ که می‌تواند امکانات کاملی را از خود در اختیار مشتریان قرار دهد، باعث می‌شود که زمینه حمل و نقل بسیار کارآمد باشد. چرا که این کالا دارای سطح صافی بوده و شفافیت بالایی دارد. استفاده از آن برای بسیاری از کالا‌ها رواج دارد. همچنین قیمت آن هم می‌تواند بسیار مناسب باشد تا از هزینه‌های گرانتر جلوگیری به عمل آورد. نایلون از نظر فیزیکی به مدل‌های مختلفی تقسیم می‌شود. انواع مختلفی از آن ها در زمینه‌های مورد استفاده قرار می‌گیرد.